Και μόνο που μυρίζει καμμένο ως εδώ φρικάρω. Κρίμα, και είναι απ’τις ομορφότερες περιοχές, μαζί με την Πάρνηθα φυσικά..
Πραγματικά έχω αρχίσει και φοβάμαι. Το βουνό κοντά μου είναι το μόνο που δεν έχει καεί ακόμα, και έχει πολύ πράσινο εδώ που είμαι. Χελπ! Έχω κακό προαίσθημα. ![]()