Candlemass + Grand Magus 3 Οκτωβρίου στην Αθήνα

Μα μαλακιες κανουν!!! διλ οι Αθηναιοι τηα απολαφσουν 2 σουπεργρουπ κε μις ΟΧΙ???ενταξει να μιν ερθουν οι ψανδλεμαασ επιδι ο τραγουδιστισ χεζετε στην αμερικη αλα οχι κε οι Γρανδ Μαγθσ!!!