Chania rock festival 2010 (5 & 6 αυγούστου - εθνικό στάδιο χανίων)

κολοφαρδοι σας ερχοντε 2 κοριφεες μπαντες οπως WASP ,Orange Goblin ke εχετε παραπονο? μακαρι να γινι κατι τετιο κε στην αλεξ.πολη αλα απο την στιγμη που ουτε ροκ μπαρ εχουμε το θεορω δισκολο!:-k