Death Μetal κυκλοφορίες

Επειδη βαριεμαι και δεν μπορω να διαβασω ειπα να κανω ενα μινι αφιερωμα
σε μια αγαπημενη μου μπαντα των τελευταιων ετων.Οι Behemoth ξεκινησαν
ως black metal μπαντα και κυκλοφορησαν 3 δισκους.Το 1999 γινεται η
στροφη στην μουσικη της μπαντας και αρχιζουν να κυκλοφορουν αμιγως death
metal δισκους.Τους 2 πρωτους death δισκους παρουσιαζω και προτεινω
ανεπιφυλακτα σε ολους.Τεχνικο,brutal,καλοπαιγμενο death metal με φοβερα
τραγουδια και πολυ καλες ιδεες.Απιστευτη φωνη και εξωγηινος ντραμερ.
Οι 2 αυτοι δισκοι ειναι πριν γινει γνωστη η μπαντα αλλα ειναι ,για μενα τουλαχιστον,
οι καλυτεροι τους.

Satanica (1999)

Thelema 6 (2000)