Επειδη βαριεμαι και δεν μπορω να διαβασω ειπα να κανω ενα μινι αφιερωμα
σε μια αγαπημενη μου μπαντα των τελευταιων ετων.Οι Behemoth ξεκινησαν
ως black metal μπαντα και κυκλοφορησαν 3 δισκους.Το 1999 γινεται η
στροφη στην μουσικη της μπαντας και αρχιζουν να κυκλοφορουν αμιγως death
metal δισκους.Τους 2 πρωτους death δισκους παρουσιαζω και προτεινω
ανεπιφυλακτα σε ολους.Τεχνικο,brutal,καλοπαιγμενο death metal με φοβερα
τραγουδια και πολυ καλες ιδεες.Απιστευτη φωνη και εξωγηινος ντραμερ.
Οι 2 αυτοι δισκοι ειναι πριν γινει γνωστη η μπαντα αλλα ειναι ,για μενα τουλαχιστον,
οι καλυτεροι τους.
Satanica (1999)

Thelema 6 (2000)
