Death Μetal κυκλοφορίες

χεχε!ευγε davidian!!σκεφτομουνα να το γραψω και εγω!!!φοβερος δισκος!!!ισως ο δισκος που θα πρεπε να κυκλοφορουσανε οι killswitch engage!!!με φοβερα κομματια και φοβερα σολα.ιδιαιτερα τα this calling και whispers κολλανε κατευθειαν στο μυαλο!!και το σολο του whispers τα σπαει απεριοριστα!!!

και ενα τριβια,ο τραγουδιστης τους Philip Labonte ειναι ο πρωην τραγουδιστης των shadows fall!!!