Ωραια τα λετε οι απο πανω.Ευγε :thumbup:
Το νεο Origin ειναι καταιγιστικο!Ειμαι στις πρωτες ακροασεις βεβαια,
αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ξεχωρισει στο ειδος του για φετος.
Ωραια τα λετε οι απο πανω.Ευγε :thumbup:
Το νεο Origin ειναι καταιγιστικο!Ειμαι στις πρωτες ακροασεις βεβαια,
αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ξεχωρισει στο ειδος του για φετος.