Death Μetal κυκλοφορίες

Arsis - A Celebration Of Guilt

Τεραστιος δισκος!!!Δεν θυμαμαι αν εχει αναφερθει…αλλα ο πρωτος δισκος των Arsis ειναι πραγματικα κορυφαιος στο ειδος του!Απολαυση!Ειχα να το ακουσω πραγματικα πολυ καιρο και χθες το εβαλα…για να δουμε τι θα βγαλουν τωρα που υπεγραψαν και στην Nuclear Blast!