Dimmu Borgir - Abrahadabra

ΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΝ…ΑΑΑΑΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!! η αναμονη εως τον οκτωβρη φανταζει ατελειωτη! αλλωστε, ουδεποτε με εχουν απογοητευσει! σταθερα μας πτυουν καταμουτρα με βλασφημο και προλκητικο τροπο δισκαρες! και ποιος ο λογος να μην το κανουν?αφου το εχουν το χαρισμα οι εν λογω κυριοι! ΟΜΩΣ…αυτη τη φορα αυτο που με προβληματιζει τη δεδομενη χρονικη στιγμη ειναι η φυγη 2 ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ μοναδων απο το σχημα! καταρχην του πληκτρα -και προσωπικης αδυναμιας- ο οποιος ητο σπουδαιος συνθετης και οι ατμοσφαιρες που δημιουργουσε ηταν μυθικα πλασμενες!!!εθισμος σκετος!!!και εννοειται του μπασιστα,οπου οταν ερμηνευε τα κομματια απογειωνοντουσαν και αποκτουσαν αλλη υποσταση! ΛΑΡΥΓΓΙ ο ανθρωπος!!!
κρατωντας τα 2 αυτα δεδομενα, ελπιζω τα κενα αυτα που δημιουργηθηκαν, να καλυφθουν επαρκως με μουσικους αναλογου η μεγαλυτερου ακομη βεληνεκους!
και τωρα ας χαλαρωσουμε και ας διανοηθουμε να εχουν συνθεσει κατι ανωτερο του IN SORTE DIABOLI…η εστω να αγγιζει τα ποιοτικα του επιπεδα…
πληροφοριακα παντως τον ιδιο μηνα (στα τελη) βγαζουν νεο δισκο οι ανταγωνιστες των DIMMU BORGIR…ΟΙ CRADLE OF FILTH!!!οπερ μεθερμηνευομενον εστι?
οκτωβρης=ατμοσφαιρικο μπλακ μεταλ ολοκαυτωμα απο 2 ηγετικα στελεχη!
συγχωρηστε τον ακρατο fanboysmo μου! κυριευτηκα παλι!!!εεε, οι παλιες αγαπες που λενε και στο χωριο μου!
εν αναμονη…με υπομονη???