Πολύ ωραίο συγκρότημα.
Μαζί με τους wolves in the throneroom,fen (και μερικούς ακόμα που δεν θυμάμαι τώρα) θα έλεγα οτι παίζουν post-black!!!
Ακούστε και το ELIL.
Πολύ ωραίο συγκρότημα.
Μαζί με τους wolves in the throneroom,fen (και μερικούς ακόμα που δεν θυμάμαι τώρα) θα έλεγα οτι παίζουν post-black!!!
Ακούστε και το ELIL.