Hardcore/Deathcore/-core κυκλοφορίες

Πολύ ωραίο συγκρότημα.
Μαζί με τους wolves in the throneroom,fen (και μερικούς ακόμα που δεν θυμάμαι τώρα) θα έλεγα οτι παίζουν post-black!!!

Ακούστε και το ELIL.