Hardcore/Deathcore/-core κυκλοφορίες

Εγω προσωπικα δε θα πεσω να σε φαω γιατι πολυ απλα συμφωνω,μ’εξαιρεσεις τους Bleeding που προσωπικα εκτιμω και τους HSB που για μενα τελειωσαν μετα το Whatever.:smiley: