Οταν λεω εγω οτι εισαι εγγυηση κανενας δεν ακουει.Το ακουσα 2 φορες απανωτα.
Ειναι καταπληκτικο και λιγα λεω.Ισως να βοηθησε και το γεγονος οτι διεκρινα στοιχεια
απο παλιους At The Gates.Τα τραγουδια ειναι φοβερα και η μεγαλη τους διαρκεια δεν
ενοχλει καθολου.Το μονο που μπορει να ενοχλησει καποιον ειναι οι στιχοι.