Hardcore/Deathcore/-core κυκλοφορίες

xώσου :!:

Να 'σαι καλα man! Κοκκινισα τώρα!

Άκη ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα όταν το πρωτοάκουσα. Πραγματικά από το πουθενά, όπως τα λές.