Hardcore/Deathcore/-core κυκλοφορίες

Catharsis και 108 οντως γκρεμιζουν και τους εχω παραδοξως θαμμενους στα ταρτατα. Πρεπει να βγαλω το ‘‘φτυαρι’’. Το περσινο των 108 παντως δε καταλαβα γιατι εφαγε θαψιμο, μια χαρα δισκος ηταν..

Caliban παντα εννοουμε μεχρι και το Shadow Hearts. Εκεινη τη χρονια τους εμαθα κιολας. Δεος κτλ, υπηρξε ερωτας τρελος τοτε. Η επομενη κυκλοφορία βεβαια ηταν μία απογοήτευση-σουπα στη μαπα. Ουτε καν θυμαμαι πως το λενε, δεν ασχοληθηκα κι ιδιαιτερα εκτοτε..

Επισης παιδες (πιστευω συμφωνειτε), απο Earth Crisis και τουτο δω ισοπεδωνει,

και ακουγεται φρεσκο εως και σημερα.