Ενδιαφεροντα τα οσα γραφεις.Ειναι ηδη κατεβασμενο και θα το ακουσω.
Μια μπαντα εντελως αμερικανικη στον ηχο ειναι και οι Visceral Bleeding.
Σουηδοι και αυτοι.Τους ειχα αναφερει και παλιοτερα.
Ενδιαφεροντα τα οσα γραφεις.Ειναι ηδη κατεβασμενο και θα το ακουσω.
Μια μπαντα εντελως αμερικανικη στον ηχο ειναι και οι Visceral Bleeding.
Σουηδοι και αυτοι.Τους ειχα αναφερει και παλιοτερα.