οι αρχοντες της καταχνιας επεστρεψαν για να μας ματωσουν την ψυχη ετι μια ακομη φορα ! αληθεια ποση θλιψη, ποση μελαγχολια ,ποση οργη και ποσος πονος μπορουν να αναβλυσουν απο τα σωθηκα του συγκροτηματος αυτου ?η απαντηση ειναι απεριοριστες ποσοτητες οταν εχεις να κανεις με τους συγκεκριμενους συνθετες ! ολα τα κομματια του δισκου ξεχειλιζουν απο εμπνευση ενω η επιστροφη του βιολιου τονιζει ακομη περισσοτερα την αισθηση της μαυριλας που πλαναται αδιακοπα ! και αυτες οι κιθαρες πραγματικα τρανταζουν συθεμελα…προσωπικες αδυναμιες το κομματι που ανοιγει το δισκο ονοματι my body, a funeral οπου η θλιψη και η μελαγχολια μετουσιωνονται σε νοτες ! οπως και η εννοια του επους στο κομματι bring me victory ! το death triumphant που κλεινει το δισκο περικλειει οσα οι my dying bride πρεσβευουν ολα αυτα τα χρονια ! δισκαρα-μνημειο…