Nevermore live in Greece 27-28/5/2010

διαβαζω καλα η με γελουν τα γερακισια ματια μου? οι θεοι ερχονται για live?απλα οφειλουμε να παρευρεθουμε και να μεταλαβουμε τη θεια μουσικη του κολοσσιαιου αυτου συγκροτηματος! η μερα λογικα βολευει,το φαζ μια χαρα κλαμπακι ειναι, το εισιτηριο ειναι σε σχετικα λογικη τιμη(αν αναλογιστουμε και την μεγαθηριακη αξια αυτης της μπανταραααααααααααας),το μονο που μενει ειναι να ψηθει αλλα κυριως να μπορει και ο μητσαρος :bow2: