gracchus babeuf o καλυτερος κονσεπτ δισκος ολων των εποχων ακουει στο ονομα dreaming neon black των ηγετων nevermore ! αν ποθεις να πληροφορηθεις και να κατανοησεις τι με ωθησε στο να προβω στην βαρυγδουπη αυτη δηλωση, σε προτρεπω να ανατρεξεις στο φορουμ ‘‘καλυτερος δισκος νεβερμορ’’ ! υστερα απο οτι αναφερω εκει,απαντησε μου, πως να μην ειναι ?