εγω ανετα αμα την βρω και μου μενουν λεφτα την παιρνω,τα αφηνουμε τετοια πραγματα ρε???σιγα τι θα τους πω?την αληθεια…δεν εχουν τετοια κολληματα οι δικοι μου οι γονεις ευτυχως 
δεν λεω οτι ειναι και κουλ,απλα μου εχουν εμπιστοσυνη
εγω ανετα αμα την βρω και μου μενουν λεφτα την παιρνω,τα αφηνουμε τετοια πραγματα ρε???σιγα τι θα τους πω?την αληθεια…δεν εχουν τετοια κολληματα οι δικοι μου οι γονεις ευτυχως 
δεν λεω οτι ειναι και κουλ,απλα μου εχουν εμπιστοσυνη