αντε να δουμε τι θα δουμε,μακαρι να ειναι καλο,και μια μικρη διορθωση, 16 οκτωβριου βγαινει το αλμπουμ οχι 19
…ρε παιδες ξερει κανεις αν και που θα κυκλοφορισει εδω?γιατι το Pussy δεν το εχω βρει πουθενα 
αντε να δουμε τι θα δουμε,μακαρι να ειναι καλο,και μια μικρη διορθωση, 16 οκτωβριου βγαινει το αλμπουμ οχι 19
…ρε παιδες ξερει κανεις αν και που θα κυκλοφορισει εδω?γιατι το Pussy δεν το εχω βρει πουθενα 