Κουτί Παραπόνων

Ρε σεις, πόντο επειδή είπα μαλάκα τον παπαρδέλα επειδή έδερνε Γεωργιανό συμμαθητή του; Την παλεύετε; Πιο σημαντική είναι η λεξούλα αυτή; Γιατί από ό,τι είδα το (ρατσιστικό) ποστ του δεν το σβήσατε. Δηλ είστε κατά της λέξης μαλάκας αλλά υπερ του ξύλου Γεωργιανών;

Αλλά μάλλον κι εσείς είδατε την αιτιολογία

και είπατε “μπράβο το παιδί τότε, καλός παπαρδέλας”.

Τεσπα, λίγο πιο βαθιά στα σκατά πλέον (για μένα πάντα)