Ρε σεις, πόντο επειδή είπα μαλάκα τον παπαρδέλα επειδή έδερνε Γεωργιανό συμμαθητή του; Την παλεύετε; Πιο σημαντική είναι η λεξούλα αυτή; Γιατί από ό,τι είδα το (ρατσιστικό) ποστ του δεν το σβήσατε. Δηλ είστε κατά της λέξης μαλάκας αλλά υπερ του ξύλου Γεωργιανών;
Αλλά μάλλον κι εσείς είδατε την αιτιολογία
και είπατε “μπράβο το παιδί τότε, καλός παπαρδέλας”.
Τεσπα, λίγο πιο βαθιά στα σκατά πλέον (για μένα πάντα)