AXAXAXAX φτανει οχι αλλο καρβουνο!!!ΒΑΛΤΕ NOVA
:lol::lol::lol: Μα πως δε το σκεφτηκα, λεξεις της ιδιας οικογενειας?
Μαγκες μαζευτειτε:p, εκανα μια βολτα στο gamato και η κουβεντα εχει παρει φωτια. Η glitter εχει ξαναποσταρει, οποτε θα το κανει κι εδω.
φιξντ! ![]()
Το σημερινό με πόνεσε πολύ. Δηλαδή βρήκε πρώτα τόσα άλλα φόρουμ κι όχι το δικό μας; Αυτό είναι αποτυχία για το φόρουμ μας.
Θα προτείνω να επιτρέπουμε πλέον τις γυμνές φώτος στο “πιο όμορφη ηθοποιός” 
ρε γαμώτο…
5 λεπτά πιο πριν να το’χες δει θα την είχαμε μαζέψει την κατάσταση… τώρα του λέιτ! :p:p:p:p:p
τι λες ρε εχουμε το σοβαρο ποστ του γουατιζνειμ!!!
και τα δικα σου φυσικα!!
να το βαλσαμώσουμε μην το χάσουμε!!! :lol::lol::lol:
τίμιο ποστ από τον μοντ εδώ πέρα:lol::lol:
καλά έχω ρίξει το γέλιο της ζωής μου βραδιάτικα!ελπίζω να μας βγει σε καλό!!:lol::lol:
Now playing: Empyrium - The Franconian Woods in Winter’s Silence
via FoxyTunes
Αυτή τη στιγμή 10 από τους 20 ονλάιν γιούζερς παρακολουθούν τις συγκλονιστικές εξελίξεις στο παρόν τόπικ!
Μεγάλες στιγμές!!!
:lol3::lol3::lol3::bow2::bow2::bow2:

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΛΕΓΑΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ???
8O8O8O8O8O8O8O
Tραγικη ειρωνεια η τραγικη συμπτωση?!!
ή ο Άη Βασίλης ![]()
Τότε μια λύση υπάρχει και είμαι και ον τόπικ κιόλας.
Πάρε τηλέφωνο τον κερατά, καλύτερα τώρα παρά μετά.![]()
Ρε, σας παρακαλώ, λυπηθείτε με, φτάνει! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
ποιος απο το συγκεκρμενο φορουμ θα μπορουσε να ειναι ο γκομενος της υποθεσης?? :lol::lol:
αντε μπας και τη βοηθησουμε την κοπελα :lol:
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ!!!
Η Γκλιτερ άφησε το τελευταίο της ποστ στο inout στις 3, και μας δε μας καταδέχεται! ![]()
Και γιατί? Δεν είδε τι ωραια της τα εξηγήσαμε? (κόπιράιτ Αλέφαντος)
Για αυτό σου λέω κοπελιά! Μάθε μπαλίτσα… (ξανακοπιράιτ Αλέφαντος)
εντιτ
:lol3::lol3::lol3::lol3::lol3::lol3:![]()
![]()
Ντάξει δεν υπάρχει το βίντεο απλά.
:lol2::lol2::lol2::lol2:
Κοίτα που πρέπει να πέσω για ύπνο και να μην θέλω να φύγω.
