8O τι πινετε ρε???δε μπιγκερ δε μπετερ..!!! αν δεν εχει βυζαρες να με βαραει και να ζαλιζομαι τι να την κανω ρε???μικρα βυζια μπορω να βλεπω και στον καθρεφτη…
8O τι πινετε ρε???δε μπιγκερ δε μπετερ..!!! αν δεν εχει βυζαρες να με βαραει και να ζαλιζομαι τι να την κανω ρε???μικρα βυζια μπορω να βλεπω και στον καθρεφτη…