Ανεκδοτάκια

ναι:lol::lol: απλα σκεψου λιγο το νοημα που βγαινει απτο ανεκδοτο..

1)γιατι να περασεις μια καλογρια με ninja???
2)ειναι λογικο να υπαρχουν ninja στην εποχη μας??
3)και ποιος λεει οτι με το που βλεπουμε νιτζα πρεπει να τους χτυπαμε???:smiley: