Ειπα να γραψω 2 λογια γι αυτην την μπαντα που εχει κυκλοφορησει εναν απο τους καλυτερους Death δισκους…και καποιους ακομα πολυ καλους…

[SIZE=“2”]Wings of Creation (2000) [/SIZE]

Προσωπικα ενας απο τους καλυτερους δισκους που εχω ακουσει γενικως στο μεταλ!!Οταν τον ακουσα πριν 3χρονια…πραγματικα δεν πιστευα στα αυτια μου!Ειδικα οταν εμαθα οτι τα μελη της μπαντας ηταν απο 18 και κατω!!Eξωπραγματικο Technical Brutal Death Meta απο αλλο πλανητη κυριολεκτικα!!Πολυ λιγες μπαντες μπορουν να παιξουν ετσι σε αυτη την ηλικια!!Ρυθμοι απιστευτοι…φωνητικα κατευθειαν απο το βοθρο!!
Ενα πραγματικο διαμαντι!!Και φυσικα η Earache προσθεσε μια ακομα καταπληκτικη μπαντα στο ροστερ της!!
Οι επομενοι δισκοι τους τωρα αξιζουν αναφορας…αλλα δεν εφτσαν με τιποτα τα επιπεδα του πρωτου τους αλμπουμ!!Στο τελευταιο τους το περσυσινο Organic Hallucinosis οι συνθεσεις ηταν καταπληκτικες αλλα τα χαλασαν γιατι χρησιμοποιησαν core φωνητικα και δεν τους πηγαινει καθολου!!