Ευγε φιλτατε.Εδωσες ρεστα.Εδω μιλαμε για μια ομορφη πολωνικη βομβα που εσκασε απο το
πουθενα.Το ονομα τους το εχουν παρει απο τους τεραστιους συμπατριωτες τους,τους Vader και
δη το τραγουδι Decapitated Saints.O πρωτος δισκος που αναφερεις ειναι ενα καθ’ολα τελειο
ντεμπουτο απο παιδακια τοτε.Ναι παιδακια,γιατι ο drummer (RIP) ηταν στα 16 του τοτε και οι
υπολοιποι ηταν κοντα στα 18.Προωρη αναπτυξη ?
Τελος παντων ο συγκεκριμενος δισκος εχει καποιες σαφεις επιρροες απο Vader αλλα σιγουρα δεν
μενουν μονο εκει.Τελεια τεχνικη,μπολικη δοση καφριλας και εξαιρετικα τραγουδια συνθετουν ενα
διαμαντι του Death Metal ηχου.
Τελευταιο τραγουδι του δισκου Mandatory Suicide διασκευη σε Slayer.