Να το ζήσεις κ άστους να λένε γιατί είναι ΜΠΑΝΤΑΡΑ!! Δεν έχω λόγια.. Προχτές γύρισα από Λισσαβώνα (πρώτο σταθμό στην περιοδεία τους) κ θα ήθελα πολύ να τους ξαναδώ.
Όσο για το σχόλιό σου περί MAIDEN, δεν φαντάζεσαι ΠΟΣΟ συμφωνώ.
Θα τους δεις κ συ λοιπον οσονούπω κ θα με θυμηθείς..![]()