
04/02/2010…
ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ
ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
WEMBLEY ARENA…
RAMMSTEIN ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!! 

04/02/2010…
ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ
ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
WEMBLEY ARENA…
RAMMSTEIN ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!! 