Είμαι η Βίκυ κ είμαι καλά…
Θα προσπαθήσω να μην γράψω σεντόνι…
Είμαι μανιακή με τη μουσική, καθότι τη συνδέω άμεσα με βιώματα, καταστάσεις, διάθεση κλπ…
Με τα κολλήματα μου σε καλλιτέχνες αλλά κ με περιέργεια κ δίψα για το καινούριο (όχι απαραίτητα χρονολογικά).
Γενικά ακούω πολλά είδη μουσικής με ιδιαίτερη αδυναμία στη ροκ κ όλες τις υποκατηγορίες. Μεγαλύτερο φάσμα απ τα 90s (κ μετά)…αυτα τα ολίγα για αρχή😉
Καλώς σας βρήκα λοιπόν! 
Καλως ηρθες Βικυ
Burzum ακους?
Όχι…δεν γνωρίζω ><
Ευκαιρία να μάθω😋
χαχαχαχαχα
Ποια είναι τα 5 αγαπημένα σου συγκροτήματα από 90s?
Έμαθα…

Θα εξαιρέσω “μεγάλα” ονόματα για να μην πω τα προφανή που τους ξέρουμε όλοι κ δεν χρειάστηκε να τους ψάξω κ πολύ σαν άκουσμα… Οπως nirvana, Alice in chains, Foo, offspring,muse κλπ
Θα πω:
(προφανώς) Incubus, αν κ τη μεγαλύτερη επιτυχία τους την έκαναν στα 00s, παρόλα αυτά το science είναι αγαπημένο άλμπουμ κ έχω ιδιαίτερο δέσιμο με τα τραγούδια τους
Tool, γιατί έτσι 
Chevelle, υποτιμημένη μπάντα imo
Soundgarden, το ροκ το ιδιο
Last but not least, Stereophonics, η φωνή αγαπημένη!
Δακρυσα απο τα γελια. Καλως ηρθες.
Αν εννοούσες αυτούς που εννοώ κ εγώ θα χαιρόμουν περισσότερο, αλλά καλώς σας βρήκα όπως κ να χει… ![]()
![]()
καλως ορισες!!!